Monday 23 April 2012

Exam.Holiday.Distance.Miss You. (~.~')

ASSALAMUALIKUM....
semoga kalian sihat sejahtera hendaknya....teringin nak menulis tentang sesuatu yang sangat menganggu fikiran dan hati...:') yes. exam shcedule already came out. itu membawa maksud penggal ini semakin hampir kepada penghujungnya...semua pelajar akan mula tarik beg besar bawah katil yang penuh habuk..mcm harta karun lama..:p semua pelajar akan sibuk beli kotak banyak2..naik bas penuh dgn kotak. tengok muka semua org dlm bas yg bawak kotak muka redha je..;) tp dalam hati bapak seronok nk cuti lama...heheheh ;p muka aunty kedai depan kampus masam je sebab budak U ramai balik...pemilik kedai depan kampus mula redha cari part time smentara cuti sem ..:) pak cik kafe mula sibuk cari katering kenduri utk support belanja time budak cuti...:)  pak cik bas kolej dgn kampus sedikit lega coz x pyh nak bawak bas mcm formula 1 nk kejar waktu kelas sbb student cuti..;) mak guard n pak guard kampus n kolej akn rase sunyi sebab student balik...pasar malam tnjung malim pun agak sedikit lengang. boleh la nk berhenti betul tali kasut tgh2 jalan kalau time budak cuti...kalau tak,..nk kentut pun tak sempat. sesak. hahahaha..:) berhenti menagarut. straight to the point. ilove him.
ape yang ilove him enth. (~.~')
ok. bila semua org ade perasaan masing2..aku rase aku punya perasaan half2..:)
 separuh sgt gembira sebab aku akan balik ke pangkuan cikgu daud n puan rashidah disambut dengan penuh kasih sayag ( syg la kan tarik2 rambut..tutup lampu bilik air time org tgh mandi) oleh my adik beradik muaz alif n adik naem gemuk...:)wallahwei ...gembira boleh tidur dalam bilik tersayang... gembira boleh sembg dgn ma hari2..tgk muka ma abah hari2 pahala wei...gembira bila dapat kerja boleh menabung untuk masa depan anak2...( huh? =.=') gembira sebab cuti ini dapat menyambut ramadhan dengan keluarga..then syawal bersama mereka. insyaallah. :) gembira kan...
perasaan yang half lagi...sedih + risau + tidak yakin = it's ok. i trust you for disz time.
coz bermula cuti. semua akan buat hal masing2...semua org akan tiba2 lupa comitment mereka bila berjauhan. x semua. most friendship it's still contac each other. Tapi comitment melibatkan hati selalu menghadapi penyakit "lupa ingtn". myb sebab jauh kan. bimbang kejadian dulu time muda2 berlaku lagi ( i'm still young, trust me) .. it's too hurt. ingt x sikat rambut pun nangis. so kali ni x nk la gosok gigi pun nangis tabiat tu sangat tidak bagus..:( tapi masa tetap akan berjalan dan aku kena lalui juga saat ini.
 berbaki kekuatan dan kematangan yang ade. aku dengan sedikit ketenangan percayakan kamu. ya kamu. berkaca mata di sana. ya.. kamu yang sedang tersenyum.. ya kamu yang sering menjadi google translate utk bahasa ibunda kamu..ya kamu yang dimiliki..:)
so..aku pulangkan kamu pada rakan diploma kamu yang pulang bercuti bersama dengan pelajar2 baru..aku tak nk menyemakkan otak dengan meragui segala tindakkan kamu...segala pekerjaan kamu..aku percaya kamu pada kali ini. once u did it again. "i have to say i'm sorry i have to leave you now."...dan sekiranya kamu memang xcited untuk mendengar ayat separuh gila di atas please do it infront my eye.. it's ok jika hai dh xde. aku dh buat bahagian aku yang terbaik utk kamu. tanggungjawab aku dh selesai. jika masih x puas hati. xpe. hati dh x de. aku pergi. aku pergi dulu. 
so.. disz time aku kembalikan kamu pada kehidupan kamu. sekejap. ok. aku ulang SEKEJAP.. sementara aku menikmati cuti. then welcome back to my life. hahaha! kamu takut x..?? heheh. tapi dalam hati aku tahu kamu selalu oyak aku comei deh..erk. =.='
cukup la buat kali ni. dakwat dh nk habis. adalah lebih baik aku simpan dakwat ni untuk buat xciment...:)


salah satu dari pasangan di atas dh cacat..huk..huk.huk.. nasib baik abie cepat ajak kuar dari kedai jam semlm....if not i will sob there. (T.T')





P/S: sama- samalah kita sedekahkan Al- Fatihah buat sahabat kita...semoga dicucuri rahmant hendaknya. "AL-FATIHAH". aminn.



No comments:

Post a Comment