Sunday 5 May 2013

781 Hari Menghitung Detik~

Asslamualaikum.
Bismillahhirahmanirahim.
Semoga semua baik-baik hendak-Nya.
Entry kali ni xde ape pun yang menarik cuma rasa nak menulis. nak bersembang pada satu ruang yg seakan mengerti. kehidupan semakin baik. sudah memiliki perniagaan sendiri now ! Alhamdullilah. lebih berdikari! percaya pada diri sendiri ! Terima kasih Allah untuk ujian hebat ini! Bz persedian untuk praktikum. Semoga Allah x pernah jauh. 
Lately~ banyak ujian yang hadir tak dijangka. tapi Allah dh janji.. setiap kesedihan itu akan ada kesenangan... Allah dh janji. Allah x pernah mungkir janji. Dugaan yang maha hebat. Allah. aku jatuh. Sekarang cuba bangun.. cuba terima.. cuba jd lebih IKHLAS dan REDHA. Allah jangan kau pergi jauh. cuba berhenti untuk lihat orang disekeliling... banyakkn bersyukur dengan apa yang ada. 
38 hari left~
Awak.. kita ade masa lebih kurg 38 hari untuk kita keluar.. tengok muka.. tegur " eh baju b kedut la", untuk sembg " nk g pasar selasa la, sate dia sedap" untuk ckp "b, tudung ain senget x?" untuk semua yg baik-baik. just 38 days left. Harap dlm tempoh ni kita akan lebih menghargai. Awak, saya pulangkan awak balik pada Allah. supaya awak lebih bahagia. kalau awak milik saya.. dia akan pulangkn balik pada saya. Terima kasih untuk setiap kesabaran, kasih sayang, prihatin, bantuan, senyuman, gurauan, teguran, semuanya. Terima kasih. Awak ank, sahabt, teman lelaki yang paling baik. kita manusia ada salah. saya dan awak juga. Tapi awak terlalu baik. yes mungkin awk lebihkan kawan kdg2.. lebihkan keluarga sangt2 tapi itu tanggngjawab awak. kalau kereta awk rosak.. kawan awk yg dtg jemput.. bukan saya.. Dan awak memang patut lebihkan mereka, saya just boleh korbankan kasih sayang, masa, perhatian, tenaga dan mungkin duit sedikit. Dan awak dan bekorban untuk saya terlalu banyak. terlalu banyak bersabar.. saya faham bila awk tolak permintaan saya... bukan bermakna awak x sayang saya.. tapi mungkin ade keperluan yang lebih penting. saya faham. sekarang saya akan lebih faham. 
Terima kasih awak jarakkan pertemuan kita.. atleast awk dh biasakan saya untuk gap 8 bulan ni... awak dh biasakan saya awak xkn boleh selalu ada disisi... awak dh biasakan saya kalu nk soya.. saya boleh beli sendiri. awak dan biasakan saya satu saat nanti saya akan tetap sendiri. :) Terima kasih. SEDIH. tapi lama-lama ok la. kita ada hidup masing-masingkan. Harap awak pun ok. ada kawan teman makan, teman g pasar, teman g beli baju. 
Terima kasih sbb bagi peluang. Bagi kesempatan. Andai kisah kita tak panjang, awak adalah babak yang paling susah untuk dilupakan. Terima kasih.
muka boolat sangat. <3


1 comment:

  1. Assalammualaikum, kakak..
    be strong ya.. wana kagum dengan akak.. sebab akak kuat.. tabah.. akak mampu lepaskan dia walaupun hati akak perit.. jujur, wana sendiri masih belum mampu.. terlalu banyak yang bermain-main di fikiran membuatkan diri ni terasa tak mampu.. akak, wana bangga jadi adik akak.. :') luv u akak..

    ReplyDelete